FANDOM

Angry Birds Friends on Facebookissa pelattava peli. Se on myös saatavilla älypuhelimiin ja tabletteihin. Peli julkaistiin 13. helmikuuta vuonna 2012.
Images (7

Logo

Se on samanlainen kuin Angry Birds mutta erilaista on powerupit, turnamentit ja Surf and turf.

Powerup Muokkaa

Powerupeilla tehostetaan lintuja. Niitä on: King sling-Parempi ritsa joka antaa nopeamman vauhdin, Super seeds-Lintu kasvaa isommaksi ja tuhoaa paremmin, Sling scope-Tähtäin, ja Birdquake-Pieni maanjäristys. Powerupeista King sling ja Sling scope toimivat joka linnulla, mutta Super seeds ja Birdquake vain yden linnun ajan. Powerupeja saa joka päivä jos tulee pelaamaan Angry Birds Friendsiä, ostamalla tai pelaamalla turnamenttejä.

Turnamentit Muokkaa

Turnamentit ovat viikoittain vaihtuvia tasoja. Jokaisessa turnamentissa on neljä kenttää Joka kentästä saa yhden powerupin.Turnamenttejä voi pelata kavereita vastaan ja joka kerta kun turnamentti vaihtuu kaverien top 3-porukka voittaa powerupeja.

Surf and turf Muokkaa

Surf and turf on Angry birds Friendsissä pelattava maailma.Siinä on 45 kenttää pelattavana.Se on saatavilla myös joihinkiin puhelimiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki